شروع وبلاگ نویسی

در «اسکناس | Skenas.org» مطالب مربوط به اقتصاد، مالی و هرآنچه مربوط به پول می‌شود، می‌نویسم. سعی می‌کنم مطالبی که روی اسکناس منتشر می‌کنم، صرفا آموزشی باشد و تشویق به سرمایه‌گذاری روی گزینه‌ی خاصی نداشته باشم. نمی‌خواهم جهت‌گیری‌هایی که در من برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، آموزش‌های اسکناس را منحرف کند.

در «مالی‌چی | TheFinancer.net» دیدگاه‌ها، تحلیل‌ها و هرآنچه که در مورد اقتصاد، مالی و تحلیل کسب و کار هست ولی در اسکناس جایی ندارد را منتشر می‌کنم. مالی‌چی را مکمل اسکناس می‌دانم.

پروژه‌ی «کوالایز | Qualize.org» را با پرهام، مهدخت و صبا شروع کردیم. در کوالایز به کاربران کمک می‌کنیم تا دوره‌های آموزشی مختلف روی وب را پیدا کنند، با هم مقایسه کنند و در نهایت بهترین دوره آموزشی منطبق بر مسیر یادگیری خود را دنبال کنند.

اینجا در مورد علاقه‌مندی‌هایم می‌نویسم، روزمره‌ام، شعرهایی که می‌خوانم، تجربه‌هایم و هرچه به ذهنم می‌رسد.اینجا جای مناسبی برای انتشار این‌طور نوشته‌هاست.
اینجا برای آن‌هایی می‌نویسم که می‌خواهند از حالم، افکارم و یا روزمره‌ام با خبر باشند.

پ.ن: متاسفانه با توجه به ریسک سیستماتیک فضای کسب و کار اینترنتی در ایران و شرایط خاص به وجود آمده، تصمیم گرفتیم تا پروژه کوالایز را ادامه ندهیم.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها